Печалба от разликата във валутите

Мястото за ежедневни дискусии. Текущи сделки и прогнози. Вижте как се прилагат техниките за анализ на forex пазара в реално време.
danzel
Регистриран: 31 май 2012, 21:50

Печалба от разликата във валутите

Мнение от danzel » 31 май 2012, 22:14

Здравейте
аз съм начинаещ все още извинявам се за глупавия въпрос
имам една идея и не знам дали е възможна .По принцип от разликата във валутите дали може да се реализира някаква печалба
примерно копувам турска лира после я обменян в долар и после пак в лев
това за един ден.Ако имам примерно такъв софтуер който сравнява всички валути които съществува и прави алгоритъм коя валута с коя да обменям и колко пъти за да има печалба

Потребителски аватар
S.Zhelev
Регистриран: 13 май 2009, 20:34
111 получени
220 дадени
Контакти:

Re: печалба от разликата във валутите

Мнение от S.Zhelev » 31 май 2012, 22:32

Здравей Danzel,

Първо - няма глупави въпроси. Това, за което говориш е известно като триъгълен арбитраж. Примерно купуваш лира за левове при курс 1 лев за лира, после с лирите купуваш долари при курс 1,50 лири за долар и накрая с доларите купува пак левове, но при курс 1,60

Така 1000 лв = 1000 лири = 666 долара = 1065 лв. Курсовете са услувни.

Може да бъде направена и при спот форекса, но разликите са много по-малки (от порядъка на 1-2 пипса), а сумите биха могли да бъдат много по-големи. Трябва да бъде автоматизирано, за да не се изпускат кратките моменти в които тези дисбаланси съществуват.

danzel
Регистриран: 31 май 2012, 21:50

Re: Печалба от разликата във валутите

Мнение от danzel » 31 май 2012, 23:17

а как може да стане в форекса там не трябва ли първо да затворя зделката после да копувам нова валута там курс копува е по малък мйсля .как мога да преминавам от една валута в друга. Благодаря за отговора колега

Потребителски аватар
S.Zhelev
111 получени
220 дадени
Контакти:

Мнение от S.Zhelev » 31 май 2012, 23:30