Начинаещ. Кой брокер?

Имате въпроси за български и чужди forex брокери? Смятате, че брокерът ви е бил некоректен спрямо вас? Питайте!

Начинаещ. Кой брокер?

Мнениеот farmdve » 29 Дек 2013, 20:19

Здравейте,

Аз съм начинаещ с всичко що е FOREX. Търся някой български брокер с възможно най-нисък депозит.

Засега съм отворил демо акаунт в Trader.bg, но интерфейса им според мен не е достатъчен и е много ограничен(освен ако не е възможно да се настрои MT4/МТ5).
Та както казах, начинаещ съм, но се занимавам с Bitcoin от края на Април 2011-та, изкарал съм суми пари, но не кой знае какво. Изтървах възможност за 55 хиляди долара, защото продадох 1500 лайткойна още миналата година април, но такъв е живота. На няколко пъти съм се опитвал да търгувам в Bitcoin борсите, но става въпрос за големи и почти непредсказуеми промени в цената и често ми се случва да купувам на висока цена, а да продам на по-ниска(знам, че не е правилно, но откъде да знам дали спадът в цената не е постоянен). Разбира се това се дължи на факта, че почти нищо не знам, на няколко пъти се опитвам да чета за свещите, но така и не ги запомням кое за какво служи.
farmdve

Бонус: 0.5 лв.

Re: Начинаещ. Кой брокер?

Мнениеот Lucifer » 29 Дек 2013, 20:42

farmdve написа:Здравейте,

Аз съм начинаещ с всичко що е FOREX. Търся някой български брокер с възможно най-нисък депозит.

Засега съм отворил демо акаунт в Trader.bg, но интерфейса им според мен не е достатъчен и е много ограничен(освен ако не е възможно да се настрои MT4/МТ5).